U HEBT VRAGEN M.B.T. DE HARDWARE?

Activering TruckLive na upgrade

Hoe kan ik TruckLive na de upgrade het Truck Data Center 6/7 van de 2e generatie activeren?

  • Controleer of uw voertuig geschikt is voor de TruckLive-montage achteraf:
    • bij Actros/Arocs vanaf productiedatum 03/2017 en Atego vanaf productiedatum 01/2019, geleverd met Truck Data Center 6/7 van de 1e generatie, kan na upgrade naar Truck Data Center 6/7 LTE van de 2e generatie TruckLive worden geactiveerd. De activering van TruckLive van uw achteraf aangepaste voertuig vindt plaats via het klantenportaal My TruckPoint. Als u uw achteraf aangepaste voertuig niet in My TruckPoint ziet, kunt u het handmatig aan uw wagenpark toevoegen:  Navigatieoptie 'Voertuigen' – 'Wagenpark' – 'Nieuw voertuig toevoegen'.
    • My TruckPoint en TruckLive is momenteel in de volgende markten beschikbaar: AT, BELUX, NL, ES, DE, PT, IT, CH, CZ, FR, PL en UK
    • Eén van de volgende codes voor het vooraf inbouwen is vereist: J9N, J9O, J8Y of J8Z.
  • Maak een supportticket aan via uw My TruckPoint-portaal: My TruckPoint (mercedes-benz-trucks.com).
  • Houd u zich hierbij aan de in de handleiding (supportticket – TruckLive-montage achteraf) vermelde stappen.
  • Een gedetailleerde handleiding voor de activering van TruckLive vindt u hier in de flyer.
  • Als u nog geen My TruckPoint-account hebt, neem dan contact op met uw Mercedes-Benz Trucks dealer.

GARAGE SUPPORT

Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen/opmerkingen heb over de montage?
Voor technische onderwerpen met betrekking tot de montage, kunt u contact opnemen met onze FleetBoard garage Support (Duits en Engels).
Tel.:
+49 (0) 7271 98 18 18
Maandag-vrijdag
09:00 - 17:00 uur
Zaterdag
08:00 - 13:00 uur

LEVENSCYCLUS

Hoe lang kan ik de ingebouwde hardware nog gebruiken?

Een overzicht van de levenscycli van de verschillende hardwarecomponenten vindt u 

hier